Přidat odpověď
Delete, 2 věci - jednotný vzdělávací plán:
A předem se omlouvám, protože do toho všeho nevidím. Pro mě to znamená (jak jsem to pochopila já) vlastně nepodkročitelné výstupy v jednotlivých oblastech v daném ročníku. Dítě na konci 4.třídy (pokud nemá výrazné úlevy) dovede vás orientuje se v .... jak k tomuto ve škole došli, to je věci školy a učitele. Jenže vy toto máte zřejmě už v RVP ZV? Nechce se mi to hledat, sorry.
A vzdělávací plán by obsahoval nutně i metody a formy vzdělávání...???? Což by školy cpalo do jedné formičky.
No a druhá věc:
Píšeš o 2 rychlostním, 3 rychlostním vzdělávání - že je to fuška.
Mám základní úplně blbý dotaz - dostaneš bandu dětí, jak rychle a NA ZÁKLADĚ ČEHO určíš, kdo co a jak bude (potřebuje) dělat??? Je to blbý dotaz, jenže já s tím strašně bojuju. A nikdo mi není schopen vysvětlit, nebo ukázat, jak teda efektivně individualizovat výuku? Protože při hlavní činnosti kolují po třídě, nebo pracuju s kusem třídy. Jenže až na vyjímky není čas a klid se soustředit úplně na ty jednotlivé děti. A já jsem v tomhle asi vůl, protože i já potřebuju spíš klid na to, abych to dané dítě mohla vnímat (jak, co a proč dělá, říká). S naší letošní divokou a uřvanou třídou, kde projev radosti je ječet, válet se po zemi a prát se, je ten klid málokdy. A často nebývá ani odpoledne. A když už si všimnu v akci, že něco, než si to stihnu poznamenat dostat se k tužce, papíru, už to nevím. Hlavně těch oblastí ke sledování je hrozně moc. Připadám si jako blbec. Vím, jak by to mělo vypadat, ale způsob kudy do toho - proveditelně v běžném denním režimu - v tom stále plavu.
Předchozí