Přidat odpověď
Já to chápu, jak to myslíš.
A dřív to tak asi bylo, teď je rámcový plán a má se to zvládnout za určitý časový období.
Mnohem důležitějčí je ale, JAK se to učí.
Mně je třeba fuk, že dcera v osmičce ještě nebrala vedlejší věty, ačkoli je ta látka třeba už na přijímačkách v sedmičce.Jedou jinak,postupně a tak,že to všechny děti chápu,hodně procvičujou a v devítce jsou na tom v češtině obecně hodně dobře.
Učitelka a to dělá jinak, někdy i zvláštně, ale má to výsledky a děti to baví.
Syn vůbec od šestky klasickej dšjepis neměl. A rozhodně neměl v "šestce" to, co měli v dějepise děti šesté třídy na ZŠ.
Ale umí to, teď , to učivo se vyučovalo jinak,v rámci jiných předmětů a jindy.A líp.
Stěhování může být problém, škola by měla dát žákovi čas , aby se zorientoval,doplnil si. A něco zas bude umět třeba dřív.
Předchozí