| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Omlouvám se, nestíhám reagovat na všechno.

Nikde jsem nepsala, že se nás to netýká. Zároveň si myslím, že názor "mír bude, až bude Rusko chtít a stáhne se" neodráží realitu. Ať se nám to líbí nebo ne, tenhle velkopansky chovající se stát se dobrovolně nikdy nestáhne. A od začátku zastávám názor, že válku s jadernou velmocí nelze vyhrát.

Opravdu nejsem generál ani odborník na geopolitiku, (dezolát, magor, konspirátor, stoupenkyně Hamplové ... to si klidně poslužte, jak libo~;), nicméně mám obavy, že se ve světě nějak vytratily skutečný osobnosti typu Kohla nebo Reagana apod., kteří to povědomí měli a hlavně uměli diplomacii. Dneska mi připadá, že každej má plnou pusu "hurá akce", aniž by domyslel následků~d~ Je jednoduchý říct "s bláznem a vrahem se nejedná" - no jo, ale co pak teda dál? No dál to, co se děje teď.

Trump byl sice kapánek neřízená střela, ale když Kim strašil s raketama, tak za ním zaletěl, nevím, co mu tam nasliboval, napovídal nebo co já vím provedl, ale Kim toho zase nechal. A teďka co, už straší zase, protože Biden na tohle nemá.