Ale je jasné, že někde se tak děti ještě pořád učí. Hlavně, aby byl výsledek celou větou a psacím písmem. To právě má (měl) ten synovec. Výsledek věděl za vteřinu a minutu kroužil odpověď...
(Např. zadání - maminka dala každému dítěti půl litru šťávy. Děti byly 4. KOlik litrů šťávy musela maminka připravit? Na první dobrou ví, že 2 litry... Moje dítě by za to napsalo "2" a bylo by to správně. Ale v jejich pracovním sešitě (a s jejich učitelkou) musel psacím písmem napsat: Maminka musela připravit 2 litry šťávy. Proč proboha...)
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.