Přidat odpověď
Děti z "podivných rodin" se obvykle obléknou i nají, ale třeba neznají pastelky, nůžky, práci s papírem, doma nemají stůl k dispozici - třeba je stůl doma jen jeden, kde se jí, furt tam někdo sedí, vaří. Neznají, že se sedne na zadek a chvíli se něco soustředěně dělá. Totéž ohledně hraček - stavění z kostek a všechny tyhle rozvíjející věci. Plus samozřejmě slovní zásoba, ty děti se pak naučí číst, ale ani tomu třeba nerozumí. Mytí rukou je proti tomu prkotina.
No a ty děti jsou pak hrozně znevýhodněné v první třídě, kde se furt něco kreslí, pojmenovává...
Naopak učitelky třeba říkají, že jsou v jiných věcech samostatnější, umí si poradit - třeba mají žízeň, tak se napijí rovnou z kohoutku třeba již ve školce.
Předchozí