| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tak jste si zase zadiagnostikovaly. Zajímavé je, že já tady z žádných názorů, postojů, zkušeností ani psacích stylů žádné ujímání nemám. Přečtu si všechno ode všech, pobavím se, zamyslím se, nikoho úmyslně nepřeskakuju (kromě Kudly onehdá - to už někdy bylo fakt moc), většinou zjistím, že každý má tu svou momentální pravdu... Navíc tady se všechno napsat ani nedá, kdo by na to měl čas. Ale vy (některé) si tady svorně zanotujete, občas někoho vyštípete, tak aby tady za chvíli vůbec někdo psal.

Tak si říkám, mám asi takové vlastnosti, že jako jsem neměla problém s učitelkami, zdravotnicemi, vychovatelkami, trenérkami a mnoha a mnoha dalšími, tak nemám problém ani s vámi. Problém máte jenom vy.
Když si vzpomenu, s kým vším jsem se v životě setkala a nikdo žádné fyzické násilí nevykonával tak teda fakt nevim, kde jsem doteď žila. A ty co dostali pravítkem, herdou nebo křídou si to zasloužili a byl klid na výchovu a učení. Za to dneska - samý práva, osobnost, psychika, sebestřednost, rozvoj..., ale nikdo pořádně neví co by.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 0+8= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.