mám to podobně, značku řeším u výrobků až když je mám vybrané a prověřené, t.j. hledala jsem, porovnala cena x výkon x morálka x příjemnost a pak už se držím značky při dalším nákupu, ale průběžně zkouknu jestli není něco nového na trhu nebo se nezměnily parametry kupovaného...
je pravda, že díky reklamě se třeba dozvím o nějaké novince, samozřejmě si podvědomě zapamatuju vizuál a pak určitě některé výrobky vnímám jako známé, povědomé, občas včetně jisté dávky citového zabarvení... jenomže jsem vybíravá a třeba zmrzlinu si nikdy nekoupím, aniž bych si přečetla složení a to i u té, kterou kupuju častěji... někdy to zafunguje tak, že když mi od značky něco vyhovuje, tak i jiný její produkt vyzkouším ochotněji...
no a jsou teda reklamy, které mě ovlivní natolik, že bych si třeba nekoupila auto hyundai
a přiznávám, že zase z pouhé dětinskosti