Přidat odpověď
AP má pomáhat pedagogovi, aby se ten mohl věnovat komukoliv podle jeho potřeb
takže by AP dělá ideálně to, na čem se domluví s učitelem, neměla by být pořád u jednoho žáka, naopak když to tak je, dost to škodí, protože žák nepřejímá zodpovědnost za sebe, v žádným ohledu, pořád se spoléhá na pomoc, a navíc tu zodpovědnost začíná přebírat AP a potom třeba pomáhá i u písemky mnohem víc než jen třeba přečtením zadání (což je někdy žádoucí)
AP ale nemá zodpovědnost za žáky a neměl by komunikovat s rodiči, pokud se na tom nedomluví s učitelem
samozřejmě něco jinýho je obecná informace o tom, kdy se pojede na výlet, ale neměl by s nikým mimo školu řešit třeba chování nebo výsledky žáků ve škole, pokud se nedomluví s učitelem, že z nějakýho důvodu s někým konkrétním ano
tu zodpovědnost má učitel a taky by měl učitel vždycky vědět, co rodič ví, co ho zajímá, jak na co reaguje,
kdyby AP mluvil s kýmkoliv jak a o čem ho napadne, učitel by pak mohl ve snaze něco domluvit vypadat jak blbec, protože někdy by informace nemusela být úplně stejná, někdy by byla dvojitá zbytečně a někdy by třeba jenom obtěžoval tím, že mluví o něčem, co už rodič ví
Předchozí