Přidat odpověď
ony nezaniknou, ale ono se děje už teď něco, co možná člověk zvenčí nevnímá
decentralizace všeho, tlak na změny ze všech stran, kritika všeho od všech, otrávenost učitelů a hlavně ředitelů zbytečnou nesmyslnou kritikou a taky administrativou, nevychované děti a nesoudní rodiče...
takže vývoj je divoký, každá škola dělá něco jinýho, každá zkouší vlastní cestu, každá dělá experiment a uvidí se, jak to dopadne, to není úplně dobrý pro vzdělanost národa
naštěstí si toho už někdo všiml a začínají se objevovat možnosti, jak situaci řešit, ale je obtížný se k těm možnostem dostat, kvůli ceně, času i kapacitě programu, a taky ten program neznamená zaručení vůbec ničeho, protože je to jen nějaká podpora
ten experimentální dál pokračuje
vzhledem k tomuto všemu ubývají lidi schopni a ochotni dělat změny při znalosti prostředí, místo toho přicházejí "odborníci z praxe", kteří sice ovládají dejme tomu důlní inženýring, ale vůbec neumí jednat s dětmi na základní škole a neumí je učit, neumí rozlišit důležitost učiva pro děti a těmito se školy plní
experiment na dětech v praxi a nikdo neví, jaký by měl být výsledek, takže nikdo nedokáže posoudit, jestli se povedl
Předchozí