Přidat odpověď
Rose, to jsou ty kompetence, ale představ si učitele, který učí 25-35 let, těch je nejvíc, za běžnou výuku považuje frontální a najednou má učit nějaký kompetence
Jak to má tak asi udělat? je v období přechodu, zdravotních problémů, stárnoucí rodiče přidávají starosti a najednou po něm někdo chce, aby se začal vzdělávat, za jedno odpoledne to fakt nebude, aby začal úplně jinak přemýšlet o tom, co dělá celý život,
ale nikdo mu vlastně neřekne, co se po něm chce a rodič bude proti změně, protože i ten rodič zná tento způsob výuky a hodnocení a chce ho, protože si myslí, že tomu rozumí a ničemu jinýmu se ani nechce snažit rozumět, má svoje úplně jiný starosti než nějaká změna výuky a hodnocení ve škole, on o to nestojí
ředitel by rád vysvětlil učitelům i rodičům, proč a jak by chtěl na své škole něco měnit, ale kvůli papírům a povinnostem na to nemá moc času, když udělá odpolední schůzku pro rodiče, přijde jich deset a první starostí je, proč děti nemají slovíčky do angličtiny, oni je měli, a proč si místo učení hrají furt nějaký kahoot 😁
změny ve školství musí asi přijít ze spodu, na přání rodičů, ale to souvisí se vzděláním rodičů, bez podpory shora, od mšmt, to třeba malá spádová vesnická škola nemá úplně snadný
Předchozí