Monam,
sejdi se s ním a řekni mu, co si o tom všem myslíš.V klidu, bez emocí. Uvidíš jak bude reagovat, třeba t není všechno tak, jak vnímáš ty.
Komunikace, způsob komunikace a řešení problémů-to všechno je strašně důležitý. A někde to prostě nejde.
Jinak k těm jednotlivým záležitostem zkusila jsem se do toho vžít:
-nekomunikace během roku a následně náhlé (bylo náhlé?) rozhodnutí o komisionálkách (nejsou tam předem daná procenta?) To by mi vadilo hodně.
-Nemožnost doprovodit třeťáka e zkoušce, hmm, záleží na okolnostech, ale to by mi asi nevadilo.
-Příspěvek-trvala bych na tom, že chci přesně vědět, na co má být určen.
-Školní řád-přiznám se, že jsem vždycky podepsala, aniž bych ho četla. Ale věděla jsem z jiných zdrojů. jak škola funguje. A asi tam taky stálo cosi o tom, že žák má něco respektovat, já mám něco respektovat...
Neopij se
a prostě se s ním sejdi. Když nenajdete společnu řeč, hledej jinou školu.