| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

delete ale jo, s tím co píšeš naprosto souhlasím. Ale i přesto (a i přesto, že se momentálně dohadujeme se školou syna o věci, které jsou až absurdní) si myslím, že většinou se dá komunikací vyřešit mnohé. Máme více dětí, výdaje od začátku září nevídané (nevím, proč některé školy nemohly dát vědět svůj úmysl pořádat adaptační kurz s předstihem, třeba) a tento týden jsem již potřetí nějakému učiteli svých dětí odepsala, že ano, zaplatíme, až bude z čeho. Synově učitelce jsem tedy rovnou napsala, že 4 tisíce do třídního fondu nevložíme. Asi se úplně necítím na diskusi "ale na to nemáte právo", prostě nyní platit není z čeho a uvidíme, jak se to vyvine.
Jen jednou si moje dcera stěžovala, že je učitelka nechce pouštět v hodině na toaletu, asi jsem jí trochu chápala (prvňáčci courající se takto v hodině asi hodinu dost naruší), ale i tak jsem jí požádala, aby dceru pouštěla a že ne, opravdu nebudeme donášet žádné zdravotní potvrzení (je fat, že chvíli poté jsme tuhle školu i opustili). Obaly neobalujeme, já po svých žácích nechci ani, aby nosili učebnice, takže toto odpadá.
Jako učitelka (střední škola) vím, že vyčůrat se během pětiminutových přestávek je opravdu téměř nemožné, na druhou stranu když jsem měla volnou hodinu a náhodou šla okolo wc divila jsem se, co všechno se tam v hodinách děje (i přes pravidlo, že na toaletu může jen jeden žák třídy).

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: