A myslíš konflikty s kolegy n.klienty, příp.zaky,rodici (nejsem si jistá, jestli jsi učitelka)? Vidím v tom trochu rozdíl. Obecně bych teda řekla, že platí vědomě mluvit spíš tiseji a pomaleji, zklidňuje to situaci a dává čas.To vidím u mého šéfa, mně to tak úplně nejde. Ale v mém případě většinou nejde o nějaký otevřený konflikt, spíš někteří klienti jsou komplikovanější osobnosti ...
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.