Přidat odpověď
A to na tebe křičí zákazníci nebo šéf? Ono je to asi jedno, ale raději mít jednou za čas střet s blbým zákazníkem než třikrát týdně se šéfem nebo kolegou.
Jak říkají ostatní, dýchat, sednout si, posbírat fakta, shrnout to a navrhnout řešení. Klidně jen v duchu, zatímco ten druhý řve, ptž on se tím vyzuří, pak mu dojde dech a to je tvoje šance jak do jednání vrátit racionalitu. Chápu, že to je těžký, nespravedlnost je hrozná a asi ji nikdo nezvládá úplně dobře - ale je potřeba si uvědomit, že to pravděpodobně není osobní.
Já jsem se s tím asi nikdy nesetkala, ale když už se mi stane že řeším nějaký problém v práci, a to aniž bych ho zavinila přímo já, vždycky se na začátku za firmu omluvím. Nic mě to nestojí a komunikace pak probíhá úplně v klidu.
Držím palce!
Předchozí