Přidat odpověď
Jo, tak možná ona centralizace by mohla být k něčemu. Karierní řád - no byl by třeba, ale bojím se, že v našich podmínkách z toho vyleze paskvil.
Navyšování počtu pedagogů o 4000 ročně - to je přesně ten údaj o ničem - školy si jen tak nemohou nabrat xy učitelů. Takže s čím souvisí růst - a jakou v tom hraje roli naopak nedostupnost oněch matikářů, angličtinářů atd??
Setkání s řediteli ZŠ - super. Hlavně aby to byli ředitelé škol - velkých i malých, z měst, z periférií atd. A teď kde jsou setkání s řediteli SŠ sostavy, VŠ škol a mateřských škol???
AP a jejich počty - taky je otázkou, jakou roli v tom harjí AP nabírané z různých šablon, grantů, výzev atd. Můj dlouholetý názor je ten, že AP by měla - měl být běžnou součástí každé třídy od MŠ po ZŠ, u SŠ netuším. Tam možná sdílený asistent? Prostě mít samotného pedagoga na třídě - proč? Je to dlouholetá "soutěž" o to, kdo z učitelů je větší superman a superwoman - myslím doslova, bez ironie.
Jsem na to fakt zvědavá, co z toho bude.
Předchozí