Přidat odpověď
Gabi nezávidím:-(. Ale jinak - pro pohled z jiné strany - musela jsem se kouknout o čem mluvíš. Mám gympl, maturu z češtiny za 2, celkem "za 6" ze čtyř předmětů. Jsem matematik a knihomol. A přísahám, že pokud jsem pojem vid dokonavý a nedokonavý někdy znala, od ukončení zřejmě gymplu jsem ho nikdy nepoužila, resp. nedostala jsem se do situace, abych ho rozlišovala, definovala nebo nevím, co bych s ním měla dělat. Takže chápu, že pokud máš žáky naučit něčemu o čem není možné vysvětlit proč se to učí, tak tito prudí. Shoda podmětu s přísudkem - prostě čeština je divná a když ti vypadne kontrola pravopisu v textovém editoru, píšeš jako debil - to se vysvětlit dá. Pokud dítě naučíš na prvním stupni porozumění textu, nenapíše "Honza čte knihu" když už ji dočetl. Nevím, co je obsahem češtiny v osmé třídě (znám obsah hudebky na naší ZŠ, protože tu mají osmáci za zdí mého kanclu) a pokud je tam víc takových pro děti neuchopitelných věcí, musí to být peklo - pro ně i pro tebe.
Předchozí