Přidat odpověď
ono to jde, když si učitel zvládne vychovat třídu, ale každá třída je jiná a některá je odolná, pak se blbě dělá cokoliv
ale i tak, děcka mají možnost pracovat podle svých schopností a potřeb, aspoň v části hodiny
a ono je to stejný na druhým stupni, taková osmá třída, kde čtvrtina chápe rychle, druhá potřebuje víc času, ale snaží se, třetí čtvrtina odmítá dělat cokoliv, přece se nesníží k tomu, aby poslechli a pracovali, ještě budou diskutovat mezi sebou, že jsou chudáci a učitel je tyran, a zbytek nestíhá, nemají na to inteligenci, zázemí nebo kdoví co všechno
k tomu puberta se všemi projevy
učit frontálně se dá a musí, ale musí se to střídat, ale krotit divou zvěř a u toho vysvětlovat různým skupinám různý věci, to dohromady nejde, bez asistenta v počtu 26 děti
je jedno, který je to ročník
doufám, že mšmt a vláda budou mít vzdělání jako prioritu a nechají nám asistentky a umožní tandemy a dělení tříd, jinak se učit nedá
Předchozí