Přidat odpověď
Vážný,
asi záleží na potřebách? My máme tripartity s nyní druháčkem, je to takové shrnutí a (sebe)hodnocení pokroků, pocitů a cojávím ještě pro to dítě. Nedává mi to nějaké zásadní informace (kluk proplouvá bez potíží), ale v principu mi to přijde jako celkem dobrý odrazový můstek pro komunikaci o škole vespolek a budování užšího vztahu učitel-rodič-dítě. Ale neznamená to, že jako rodič s učitelkou řeším věci jen tam.
Zdraví, rozvody, věci pro dospělé, záležitosti tohoto typu normálně řeším s učitelkou samotnou, bez dítěte, podle potřeby a domluvy.
U staršího na druhém stupni tripartity zezačátku nabízel třídní, ale upřímně, na druhém stupni nechodím ani na hovorové hodiny vůbec, chodím jen na hromadné třídní schůzky, kde se řeší organizační věci, platby apod. Tak nějak bych počítala s tím, že kdyby byl někde zásadní problém k řešení, dal by mi učitel třeba vědět do bakalářů, ať se můžu stavit a probrat to, ale nebudu stát fronty učitele, aby mi řekli "v pohodě, není co řešit" nebo "z dějepisu ná dvojku".
Předchozí