Velšice, nakonec počítá celkem obstojně, bojujeme ale dál, to je jasný... Aktuálně s tím, že paní učitelka trvá na násobilce zpaměti
za mne je to pitomost, má paměť rybičky Dory, takže já naopak tlačím na fígle na rychlé násobení a jak využít prsty
Takové to 7*6 je jako 5*6 a 2*6, případně posloupnost u násobků 9 a tak...
No a pak je druhá rovina - hodně zdůrazňuju věci, ve kterých je dobrá, často opakuju, že známky nejsou nic důležitého, že je to jen hodnocení jak se jí daří v tom předmětu a ne její hodnocení... Že v životě jde o jiné věci než o známky... A taky zdůrazním, že v některých věcech je mnohem šikovnější než sourozenci, to je pro ni opravdu důležité
No nebudu lhát, občas jsem zoufalá a třeba teď se vyloženě bojím, aby z něčeho nepropadla