Přidat odpověď
Ropucho, jak kdo přistupuje k přípravě na testy, jaké má podmínky, nadání… to je jiná věc. Ale aspoň výstup – výkon – je měřený jednotně.
Tedy řekněme, že máme podmínku přijetí skočit metr do výšky. Sice to není spravedlivé v tom smyslu, že někdo je malý jiný vysoký, někdo sportovně nadaný a skočí to z voleje, jiný chabrus a neskočí to nikdy, někomu rodiče zaplatí trenéra na atletickém stadionu a vydře to, jiný skáče na poli přes stoh slámy… no ale aspoň ten výsledek je jednotný a měřený jednotně. A to jsou testy u přijímaček.
Kdežto známkování na různých základkách je prostě různé. Jeden skočí 80 cm a má jedničku, druhý 105 a má dvojku. To znamená, že nejen mají děti různé vlohy a přístupy, ale i hodnocení je různé.
Předchozí