Přidat odpověď
Nesnáším tlak na známky obecně. Ano, hodnocení musí a má probíhat, ale tohle trestání za chyby je peklo. Dcera (9. třída) teď makala celé pololetí v nenáviděné matematice, aby dostala dvojku kvůli průměru. Bohužel jí nestačily síly na řešení dalších předmětů, takže nedodělala práci do informatiky, kterou taky nechápe, a dostala místo trojky z matiky trojku z informatiky. Je z toho špatná, protože se opravdu hodně snažila a výsledek je šul nul. Kvůli tomuto učiteli, který si na dětech léčí své komplexy (tohle není první schválnost o které vím) a příšerné učitelce matematiky, která neumí vysvětlit látku, zato umí ječet, jsem opravdu ráda, že dcera bude už na jiné škole.
Na průměr se určitě hraje, zejména od letoška, protože s elektronickými přihláškami vyvstala nutnost, aby každé konkrétní dítě mělo konkrétní pořadí (dřív měly třeba tři stejný počet bodů a byli na místech 1.-3-, teď musí být umístění konkrétní a školy nemají jinou možnost než se rozhodovat na základě průměru).
Předchozí