Samoobslužné pokladny využívám jen občas, pokud mám jen třeba 3-4 položky, které mají čárový kód a nemusím je nikde hledat. Jinak jdu radši na klasickou pokladnu. Jednak je u nás moc příjemná pokladní a za druhé to má naklikané rychleji, než kdybych to hledala sama a já si to zatím dávám v klidu do tašky, ona dokliká, já zaplatím, popřejeme si hezký den a odcházím. Do Lidlu chodím jen na ty malé nákupy a pěšky, takže pak už to nikam nepřendavám. A obvykle tam bývám v 7 ráno a to tam žádná velká fronta není, ani když jede jen ta jedna pokladna.
Na samoobslužných pokladnách mi vadí, když na mě pořád "mluví". To fakt nesnáším. Naštěstí u nás v Lidlu, kam chodím nejčastěji, pokladny nemluví
![:-)](/g/s/0.gif)
.
A ještě taky nesnáším, když v obchodě prodavačka obchází lidi, ptá se, kdo bude platit kartou a "nahání" je platit na samoobslužné pokladny. Vždycky, když tam někoho takhle vidím, tak schválně ještě obejdu regál a pak jdu ke klasické pokladně, nebo rovnou řeknu, že budu platit hotově (i když nakonec nebudu
![~;)](/g/s/2.gif)
) a je vyřešeno
![:-)](/g/s/0.gif)
. V zásadě proti samoobslužným pokladnám nic nemám, ale chci si sama rozhodnout, kdy tam půjdu a kdy ne.
Na velké nákupy jezdí manžel do Kauflandu a většinou odpoledne, takže tam naštěstí není co řešit, protože vždycky jede několik klasických pokladen.