Přidat odpověď
Školy budou učit efektivněji, když bude čas, strávený ve škole, využit efektivněji.
Co je špatného na tom, že (např. v matice) se vysvětlí látka a společně se vyřeší pár příkladů a děti si pak DOMA samy, v klidu a svým tempem ověří, že příklad zvládnou spočítat?
Nebo že (např. jazyky) si děti DOMA svým tempem přečtou článek, zkouknou video, o kterém se ve škole potom debatuje?
Nevím, proč by měly děti ve třicetihlavé třídě KAŽDÝ SÁM počítat nebo číst si článek. Někdo je hotov za 5min a jinému nestačí ani 20min. Plýtvá se i časem vyučujícího, který v té době dělá co?
Jiná věc je, že NĚKTERÉ děti nemají doma svůj pracovní kout, internet, zázemí. Těm by měla být bez debat poskytnuta podpora a na to je třeba se zaměřit. Ale proč kvůli tomu nemá pracovat celá třída efektivně a na své maximum?
Některé děti mají zase tělesný handicap, některé neumí dostatečně česky...ale efektivní řešení je vždy v kompenzování toho konkrétního handicapu, nikoli v plýtvání časem a nevyužívání potenciálu všech plošně - PRÁVĚ TÍM se trestuhodně připravujeme o talenty.
Předchozí