Delete, děkuji za názor s hlavou a patou a za empatický přístup k dětem.
píšeš "Ono ale nejde o zákaz domácích úkolů jako spíš o zákaz povinných domácích úkolů."
Diskuze ale právě začala na téma zákazu veškeré mimoškolní práce, a to z důvodu ne-diskriminace těch, co mimo školu nemají kde/kdy pořádně pracovat.
A s tím prostě nesouhlasím, efektivita hodin klesá.
Synové na 8G sice nedostávali klasické "úkoly" a už vůbec nebyly hodnocené známkou, což ale neznamenalo, že nemuseli doma pracovat, procvičovat, opakovat si.
Např. v matice - na konci každé kapitoly v učebnici byl soubor příkladů, ze kterých vyučující vybrala 2-3 do testu.
Všichni tedy věděli, že se hodí si je doma propočítat (každý v rozsahu dle svého uvážení), zkontrolovat podle klíče, s čím si nevěděli rady nebo co jim nevycházelo, probrali spolu nebo na konzultační hodině s vyučující.
Opisovat nedává smysl.
Komu je všechno jedno a chce mít pětky, aby se dostal do děcáku, ten by asi nic nedělal tak jako tak...ale věřím, že to jsou snad extremní případy i v extremních "bublinách".
Ti ostatní dostanou směr a návod, jak pracovat - a to za to stojí