Přidat odpověď
Ale ono má vše své výhody a nevýhody. Úkoly jako takové, tedy povinné, sankcionované při nedodání, nezadávám. Ale dost často ve škole něco děláme a já upozorním, že tohle bude v testu (a je, často PŘESNĚ ty příklady), nebo oznámím, že test z pracáku použiju jako písemku a kdo chce mít úspěch zaručen, měl by se na něj podívat. Upřímně, část dětí žvaní, nedává pozor, i když člověk upoutává jejich pozornost, jak může. Takže by jim fakt prospělo, kdyby se na to doma podívaly. Ale to ne. Většinou si učení domů vůbec nenosí. Nepodívají se. Jejich boj. Já už fakt nevím, když dostanou přesné zadání testu (všechno je probrané, procvičené), co by jako chtěly víc. Pokud jsou duševně mimo, já nemám páku na to, donutit je pracovat na jejich konci - "učení" musí proběhnout z jejich strany. A pak se rodiče diví, že se mají na něco podívat doma. Mmch. mluvím o pokročilém 2. stupni, 3-4 nonstop žvanilové dokážou rušit k nesnesení.
Předchozí