Tak za nás to taky šlo bez devítek a dokonce jsme toho do maturity třeba v matice stihli probrat víc než teď . Takže určitě by to šlo, ve spoustě předmětů lze určitě učit míň podrobností (dějiny, biologie, zeměpis). Matika ZŠ by podle mého taky šla zkrouhnout, dcera je v osmičce a takový ty "úpravy výrazů" podle mého stejně veliká část dětí vůbec nepobere, k čemu by to mohlo být dobré a ani jim to k ničemu později dobré není, o jazykovědných zbytečnostech v rámci ČJ už se tu taky psalo fůra. Možná by to negativně ovlivnilo cizí jazyky, případně takové ty "měkké dovednosti" typu finanční gramotnost, zdravotní a sexuální výchova apod?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.