Nevidím na vhodném odkladu nic nevhodného. Není to vina dětí ani rodičů, že ŠKOLY nejsou zralé na všechny šestileté děti. Proč asi myslíte, že se hovoří o konci známkování od 1. do 3. třídy? Protože málem v každé druhé škole se najde nějaká "dobrá duše", která děti vychovává tím, že jim v první třídě cpe pětky už před Vánocemi. Nevěřila bych tomu, pokud bych nebyla toho svědkem. Mé vlastní děti skončily I PO ODKLADU (výrazně nedonošené a navíc letní, jinak by byly září) v domácím vzdělávání, protože jejich učitelka byla opravdu "něco". Ještě v září začaly děti nosit čtyřky a pětky. Řešili jsme razantně. Mmch. děti končí nižší 8G, co chvíli běhají na nějaké olympiády (teď byly na chemické, jedno dítě skončilo 2. v okrese) = opravdu nejsou na zvláštní školu. Ony si to ovšem po jednání "paní učitelky" myslely. Dokud nebude tento lidský faktor ošetřen (tohle se prostě nesmí dít a tečka), pak se zrušení odkladů nehezky podepíše na některých dětech. Specielně těch lehce nezralých a citlivějších, které vyfasují "soudružku". A to píšu jako učitel.