Vrrtak, nenech se vytočit lidmi, kteří nechodili ve tvých botách
![~6~](/g/s/35.gif)
taky mám doma silný nestandard, dokonce ve dvou provedeních, člověk dělá, co může, aby se dítě co nejvíc začlenilo a bylo šťastné a dle možností úspěšné. Netvrdím, že to dělám vždycky dobře, občas těžce pochybuju, jestli jsem neměla zkusit úplně jiný přístup atd., ale prostě snažím se podle svého nejlepšího vědomí a věřím, že ty také
![:-)](/g/s/0.gif)
tak jako každá zodpovědná máma.
A věřím, že pokud má problém půlka třídy nebo ještě víc, tak problém není úplně v dětech. Starší syn měl loni úplně miglou fyzikářku (na gymplu), která považovala za normální, že průměrná známka třídy z písemky je 3,96 nebo 4,05
![~a~](/g/s/26.gif)
zajímavé je, že letos mají jinou, známky průměr kolem dvojek nebo lehce přes a světe div se, syna dokonce fyzika s touto učitelkou začala bavit!
![~s~](/g/s/11.gif)
A nevěřím, že se cokoliv změnilo u studentů, jediná změna nastala na pozici pedagoga