já taky nebývala nijak hlučná... ale hned od první třídy jsem byla problémová v tom, že když se ostatní učili číst, příšerně jsem se nudila a všechno ze slabikáře jsem už uměla nazpaměť (žádná fotografická paměť, já to prostě četla tolikrát dokola, že jsem to musela umět) a když na mne došla řada, "četla" jsem a koukala u toho z okna
![~t~](/g/s/20.gif)
paní učitelku to velmi rozčilovalo a přesto, že věděla, že čtu plynně, pořád po mně chtěla, abych četla ty větičky s ostatními
![~d~](/g/s/29.gif)
rozčilovalo ji i to, že neslabikuju...
pak jsem přišla na to, že se dá i do školy nosit knížka a číst pod lavicí
![~;)](/g/s/2.gif)
(což mi vyneslo velmi mnoho poznámek
![~f~](/g/s/7.gif)
)
na sš jsem pak měla největší problém s usínáním, hlavně při hodinách dějin umění - mám dojem, že ty jsem prospala tak z 90%