Přidat odpověď
vrrtaku, víš, ono je to těžký,
po rodičích nikdo nechce, aby dítě opravili, po rodičích chceme, aby děti vychovali
je to těžký, není to nemožný,
pokud to nemožný je, tak patří na specku, tam jsou jiný podmínky a děti se místo znalostí učí spíš chování, a i tyto děti se - v podmínkách pro ně - učí, jak se chovat, jak být ohleduplní
jsou tam děti s těžkým postižením a i tyto děti to zvládnou. Samozřejmě, patnáctiletý dítě na úrovní dvouměsíčního nebo ročního to nezvládne, ale takových je ve třídě třeba pět a jsou tam na ně tři dospělí
autisti, adhd, retardace, různý kombinace tohoto a všechny tyto děti, který mají měřitelný iq, se tam dají zvládat
ostatní ale patří na běžnou školu a ta nemá podmínky, chodí tam další děti, je jich tam hodně a fakt není možný brát neustále ohledy na děti s adhd, protože je tam dalších 25
pokud to na běžní škole nezvládají, asi tam nepatří - ano, zní to asi tvrdě, ale je to tak, protože těch dalších 25 nemá důvod tam nebýt, ale nemůžou se učit
¨
co s tím tak asi má udělat učitel? on má primárně učit, ne krotit někoho, kdo se neumí chovat, a pokud není dítě ke zvládnutí na běžné škole, pak tam prostě nemá co dělat
Předchozí