Přidat odpověď
"problem jsou testy, maji rozrazovaci funkci, kterou nesplnily"
Páteční test ještě celkem ušel, ale pondělní byl naprostá katastrofa. Chytré děti asi dost prodělaly, pokud se jim povedlo vyrobit numerickou chybu. Ještě hůř jsou na tom ty, které mívají lepší matiku než češtinu, protože z češtiny mají třeba 40 a těch 50 z matiky jim nemusí stačit.
Ani náhradní termín nebyl bez problémů. Psala jsem to včera, ale Roni diskusi zas přesunula jinam. První část se týká krabiček s cukrovím, které se tu řešily. A tu druhou úlohu asi vím, ale minulý týden po telefonu vůbec netušili, o čem mluvím, a na mail neodpověděli. Takže letos s Cermatem asi tak...
"Změna v tom klíčovém slově, které způsobilo nejednoznačnost, proběhla až při poslední revizi češtinářů. Tedy potom, co úlohu zkontrolovali všichni experti na matematiku. Ale nemůžu to hodit jen na ně, protože i původní verze by mohla být napadená.
Vypadá to, že budeme mít obdobný problém ještě v jedné úloze z náhradních termínů, která tedy jde už stoprocentně za revizí češtiny."
Předchozí