Přidat odpověď
Tak ona tahle moje holka taky není "vysloveně slabá" na matiku. Má oslabenou jednu zásadní oblast, a to orientaci v ploše a prostoru, takže vůbec nedávala planimetrii, jinak matiku zvládala průměrně, jen jí to nešlo samo a musela pravidelně s někým pracovat. Myslím, že se to extra nelišilo od jiných studentů, kteří si platí doučování.
I matikářka, když jsme řešili, co dělat, protože v poletí čtvrťáku to najednou vypadalo na pětku (do té doby mívala trojku) a ještě v prosinci ji měla skoro čistou, tak nám řekla, že se to srovná, jen co skončí s planimetrií. A taky jo, do pololetí to stihla dát na čtyřku a na konci měla dvojku, aniž by se jí muž musel věnovat, stačilo, že začali počítat.
Jo a hudební nadání má také, ne nijak extra, ale do ZUŠky ji vzali v pohodě, hrála na flétnu a na klavír.
Měla hlavně pech na ZŠ v páté třídě, teda nejen ona, ale i ségra, na matikářku, která fakt byla příšerná, dupala po nich v detailech jako podtrhávání, hodnotila horší známkou, když gumovaly, když počítaly logicky a ne podle vzorce, a vytvořila v nich blok právě ke geometrii. Ta jedna se s tím poprala trochu lépe, takže dopadla lépe u přijímaček (tehdy ještě necermaťácké), ta druhá se nedostala, proto to pražské soukromé gymnázium. A ano, nakonec to pro ni bylo to nej, protože se rozjely ty jazyky. Měla štěstí na třídního - angličtináře, to v tom udělalo úplně nejvíc.
Předchozí