A to je přesně ono, co těm dětem třeba v té škole při výuce většinou chybí.
Byla tu v jiné diskuzi řeč o projektové výuce. A přesně na tohle by se hodila a měla by smysl. Prostě mají cíl a prostředky a najednou přesně vědí, k čemu jim to nebo ono je.
Akorát v té matematice (a i v tom ostatním) se to u všeho ukázat nedá. A od cca 8. ročníku už je to často víc průprava na vyšší matematiku, kde to užití v běžném životě opravdu není. Postupně se rozvíjí abstraktní myšlení a nedá se moc čekat, až přijde potřeba na využití. Tam už musí být dostatečně zralí a cílevědomí, aby přijali myšlenku, že se učí pro další studium a ne "pro život" jako takový.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.