Vychytat ty chyby nebo něco líp vyladit, i když to nutně nebyla chyba, to je potřeba určitě, jak píšeš.
Mě možná přijde, že by se to mohlo nastavit tak, že to "rozprskne" ty děti podle té prioritizace, ok, ale každá škola nechá např. jedno volné místo pro různé zvláštní případy. Jako právě třeba teď děti, které jsou omylem přihlášeny na distanční výuku - vzali je a přitom nemají kam nastoupit. Nechci vůbec řešit, čí je to chyba a tak, je mi jich moc líto a přijde mi děsivé takové to "bez možnosti jakékoliv změny", jak myslím píšu už v úvodu. Že prostě už to je rozhozeno, hotovo, máme kapacitu 50, systém nám přihodil přesně 50 dětí a jakkoliv třeba uznáváme vaši specifickou výjimečnou situaci, nemůžeme už s tím udělat nikdo nic, nijak nikomu vyjít vstříc.
Ale to jen uvažuji, třeba to tak nejde procesně udělat. Nejsem tu za nějaký vyhraněný názor, prostě mě jen obecně zajímá zpětná vazba široké veřejnosti na letošní nový proces
.