Přidat odpověď
Pokud se má zásadním způsobem udělat předěl v atmosféře školy a nějak nově nastavit komunikaci, tak by bylo asi fajn, kdyby to absolvoval celý tým naráz a v místě.
A fakt mi neříejte, že škola si na dva tři dny nemůže udělat pro všechny workshop. Prázdniny jsou na to jako stvořený, tolik dovolené, kolik je prázdnin, přece pedagogičtí pracovníci nemají.
I my ostatní zaměstnanci máme školní děti, co mají prázdniny - mnohem víc prázdnin, než my dovolené. Ve stejné situaci jsou učitelé, kteří mají na pár dní prázdnin nařízenou práci, ne? Tedy ani ne práci, ale svůj vlastní placený odborný rozvoj ve formě workshopu. Co je to za argument, že "se jim nechce" trávit prázdniny vzděláváním, protože mají děti?
Jo a i my ostatní se musíme školit občas ve věcech, který nás nezajímají, a taky je musíme v práci dělat (třeba to právo si myslím není pro učitele jakožto školení úplně k zahození, aspoň budou tušit, za co a kdy a komu odpovídají, takže místo sabotování se můžou hecnout a z té hodiny si něco vzít). Sabotování výuky ze strany žáků rozhodně není vítaná věc, tak mě zaráží ten postoj, že "není divu", že učitelé sabotovali něco, co jim zaměstnavatel uložil absolvovat.
To je ten stejnej dvojí metr jako "děti se musí pořád učit" a "učitelé se to a to učit nechtějí a dělat to nebudou, protože je to stresuje".
Předchozí