"bude dost lidí, co se nechají "utáhnout" na mediální pozornost..."
Zcela jednoznačně. V duchu starého dobrého přísloví "co oči nevidí, to srdce nebolí". Platí to i obráceně, což ví každý marketér, co se očím šikovně předloží, to zapůsobí na emoce. A podle emocí lidé jednají, více než podle čeho jiného. Lidé kolikrát netuší, co se děje v jejich sousedství, ale co ukáží média, to se jich dotkne.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.