"pamatuju hodně lidí ze ZŠ, kteří byli hloupí a zároveň nešikovní."
Huso, já bych věřila Gaussově křivce. Pokud to ve škole vypadalo výrazně jinak, bylo něco špatně v té škole. Kromě vyložených extrémů lze u každého najít schopnosti, které lze úspěšně rozvíjet. Ale musí se to dělat správně, nikoliv od prvního stupně zaškatulkovat dítě jako beznadějné, protože nedrží tempo s nadanými jedničkáři.
Přidala bych příklad autoškoly. Teorii i praxi zvládne drtivá většina lidí. Kolikrát školní pětkař lépe než školní premiant.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.