Přidat odpověď
Já pořád nechápu, jak může učitelka na prvním stupni "neumět" pracovat s dětmi na různém stupni vývoje.
Tak to je snad jasné, že někdo nastupuje do první třídy a umí plynně číst a jiný nepozná ani 5 písmenek. Stejně jako někdo umí v první třídě už násobit a jiný nesečte 2+2. Tak snad se s tím nepotkává poprvé, ne?
Chápu, že jestli má 25 dětí ve třídě, že nemá na nějakou indivindi práci čas, ale to teda ani papír z PPP nevyřeší.
Ségra dávala do první třídy svého syna a učitelka na první třídní schůzce (v půlce září) řekla všem rodičům: "my už si je tu srovnáme, aby všichni byli na stejné úrovni" - to mi přišlo jako vrchol neprofesionality - abych s nima neměla práci, tak je "odindividualizuji" - někteří holt budou doma makat jak fretky, aby se "posunuli dopředui", někteří se budou nudit, aby "počkali na ostatní".
Takže učitelka - když si přinesete papír, pojedu s ní individuálně, jinak ne, asi bude někde uprostřed.
Osobně bych čekala na prvním stupni učitele jen ty, kteří umí s dětmi pracovat dle jejich stupně vývoje a dovedností, i bez papírů. Ale to je holt asi pořád ještě utopie.
Předchozí