Přidat odpověď
Mám na 8G obě děti. Oběma jsem se první měsíc primy věnovala, aby se naučily aspoň trochu učit, zvykly si na systém a za minimum času se naučily být v predmětech aspoň v obraze. Na ohlášené testy se připravují, mají poměrně málo známek a nezdar se poměrně těžko napravuje. Na známkách jim zatím celkem záleží, ale taky už ví, že v některých předmětech je to dost o štěstí, a že i kdyby se rozkrájely, tak to někdy dopadne prostě hůř, než by chtěly. Toto se musely teda taky naučit. Někdy mají opravdu hodně testů za týden, to je pak trochu pres vyvážit učení, tréninky a volný čas, ale když mají volnější týden, tak jim škola zabere opravdu chvilku. Kdyby měly horší známky a z nich stres, tak bych možná využila služeb školní psycholožky, pokud je v dosahu, třeba by přišla na příčinu, proč se nedaří. Předpodkládám, že žádnou SPU dcera nemá, že byste o tom už věděli a tušili byste, že v tomto může mít prsty. Na druhou stranu jsem už za svou praxi potkala děti, které zvládly 1.stupeň naprosto hravě, ale v 6.třídě jim jakoby začal docházet dech. Někteří se po zhoupnutí dolů pílí vypracovali zpátky nahoru, ale učení prostě museli dát trvale hodně, někteří už se nezvedli.
Přeji, aby byla dcera v pohodě, ať na gymplu s průměrným prospěchem nebo na základce.
Předchozí