Přidat odpověď
X_X,
ad objednání e-mailem: Třeba moje maminka by to neuměla. Musela by zprávu předat mě, já bych jí musela naskenovat a poslat mým e-mailem. Odpověď by přišla mě, takže bych musela dělat prostředníka mezi maminkou a zdravotnickým zařízením. Bylo by to děsně praktické a funkční.
K tomu co píšeš: Pouze potvrzuješ, že na pacientech nezáleží. Sestra "poradila", že mají poslat zprávu e-mailem, podívat se na ní může jediný lékař, který je na dovolené. Až se na zprávu za měsíc podívá, tak že nejspíš pacientku stejně odmítne.
Myslím si, že mají víc lékařů než jednoho a že posouzení akutnosti by mělo proběhnout jinak. Bavíme se o situaci, kdy lékaři na sono to závažné přišlo.
Mohla poradit jiné zařízení, kde je objednají a umí řešit podobné stavy.
Zakladatelce přeji, ať je to v pořádku. Sama mám uzlíky a přišlo se na ně náhodou, nic mi nedělají.
Předchozí