Přidat odpověď
Přesně, pokud to děcko na to má, tak mu stačí přirozená inteligence, ty testy si napsat, pak to projít, vysvětlit si, proč kde mělo chyby. Řekne a jó... Zvykne si na formulace, na to, na co se má v zadání zaměřit, na co si dát pozor...
na té úrovni 35-40 bodů to prostě děti s ambicí na gymply mají být schopné napsat.
Potom holt, podle toho, kam reálně jdou a kolik je tam zrovna potřeba bodů, musíš vyšpárat ten zbytek...
Přehlídneš se, upíšeš se, blbě si přečteš --- to se prostě stane každýmu. Moje dítě je levé na geometrii třeba, pokafrá převody jednotek (nebo si spíš nepřečte, že výsledek má být v metrech a ne v decimetrech, ve kterých počítá) a v češtině není moc schopný najít všechny chyby v textu + takové to "gramatické okénko" mu moc nejde... Jinak to bývají drobnosti pokaždé někde jinde, ale je to super, čekala jsem to (s jeho "schopností" číst zadání teda mnohem horší). Ale jsem fakt ráda, že nám stačí míň než "v Praze na elitním". Ten stres bych zažívat nechtěla.
Předchozí