| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k dotazu Missed ab

I já patřím k těm,které postihl samovolný potrat.Miminko měřilo asi 13 mm,když jsem začala špinit,vyhledala jsem lékaře,dost nešetrně mě prohlédl,nic mi nevysvětlil,dokonce řekl,že se to stává.Asi už věděl,jak to dopadne,ale my jsme s přítelem byli šťastní,že o mimčo nepřijdeme.Potratila jsem druhý den.Dva roky byly plny "marných pokusů".Koncem dubna 2001 jsem měla dost starostí a na všechno nějak neměla čas myslet.Menstruace se nedostavila,těhotenský test pozitivní.V té chvíli jsem tomu ani nemohla věřit.Snažím se být v pohodě,nestresovat se,ale bojím se,aby nám miminko zase "neuteklo".Byly jsem u lékaře 12.5.,pm 1.4.Byla jsem lékaři velmi vděčná,že mě ochotně nechal nahlédnout do tajů mého těla.Děťátko jsem viděla,byl to "brouček" měřící 7 mm.Nyní je 20.6.,podle knih jsem asi ve stejném stadiu jako u minulého těhotenství.Doufám,že vše dopadne dobře a narodí se nám zdravé dítko.Všem budoucím maminkám přeji,aby si těhotenství vychutnaly jako veliký dar přírody,byly šťastné,že budou maminkami.A těm,které zatím ještě čekají přeji hodně optimismu(je to moc těžké,ale o to víc důležité)a naději,že se taky určitě dočkají.Mějte se krásně,děkuji za tento server.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: