Ikonie |
|
(2.2.2011 11:57:10) Prosím, chtěla bych se zeptat. Manžel si objednal zboží v Neckermanovi. Platil kartou dopředu. Ikdyž nebyl balík na dobírku, započítali poštovné 119Kč. Zásilkové balíky se ale nedoručují a protože jsme pro balík nemohli dojít na poštu, zažádala jsem o znovudoručení a pošťačka po mne chtěla 40Kč za doručení! Poštovné tedy stálo 159Kč. Neskutečné, nehorázné. To bylo poprvé a naposledy, co jsem od nich něco brala Máte stejnou zkušenost?
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(2.2.2011 12:12:32) Já jsem od Neckermanna brala párkrát na dobírku a byla jsem spokojená.
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(2.2.2011 12:14:12) Tuším, že počítají poštovné a balné, jsou to dvě sazby, a tak nějak to vychází přes stovku. Koukni na jejich stránky.
|
Ikonie |
|
(2.2.2011 12:19:35) Ano, dívala jsem se na jejich stránky. A je úplně jedno, jestli si to necháš poslat na dobírku, nebo zaplatit předem-částka 119Kč je pořád stejná. A od 1.1.2011 se platí za každý znovudorčený balík 20Kč...
Ach jo, jdu se vyvztekat do kuchyně.
|
|
|
|
Ikonie |
|
(2.2.2011 12:37:35) Mne totiž fascinuje, že absolutně nepřihlížejí na zaplacení předem. No, smířím se s tím a příště si koupím jinde. Ale naštve to. Poučení pro příště...
|
|
Miilu |
|
(2.2.2011 12:47:11) já si od nich objednávala kalhotky, s pružným lemem (jsou volnější, mám s břichem problémy a nesmím mít pevnou gumu), poslali mi jiné...vrátila jsem je, chtěla vyměnit za ty správné, opět mi poslali jiné, tak jsem je dala mamce, ať to pořád neposílám sem a tam....po měsíci jsem zkusila opět objednat kalhotky s gumičkou, poslali opět jiné přitom objednací čísla jsem kontrolovala x-krát, koukal na to i manžel, i jsem s nimi měla nepříjemné hovory po telefonu, ale nic platno, nebyli schopni poslat ty jediné, které jsem chtěla, tímto jsem s nimi skončila
|
Ikonie |
|
(2.2.2011 12:53:48) Millu, tak to je blbé. Já jsem jim psala e-mail, ale nemá to prakticky žádný význam...
Škoda, že to tak dopadlo. Se zbožím jsme byli spokojení, ale jinak...
|
|
|
Skřet |
|
(2.2.2011 13:08:33) Myslím, že to spíš souvisí s naší báječnou poštou, než s Neckermannem. S Neckermannem špatné zkušenosti ani nemáme, až nato, že jsme tam objednali malý nábytek a trvalo to hrozně dlouho, než to dodali.
Zato naši úžasnou Českou poštu miluju, před vánoci mě měli dodat 5 balíků a ani u jednoho se neoběžovali ho doručit domů. Jen nám hodili lísteček, že adresát nebyl doma. Já věděla, že balíky dojdou a byla jsem opravdu celé dny doma, neb jít na poštu je pro mě v současné době velký problém.
|
Ikonie |
|
(2.2.2011 13:30:45) Grofko-já vidím problém v tom, že má Neckermann s poštou smlouvu. Balíky jsou posílány jako tzv. AZ-tedy zásilkový balík, který se nedoručuje a nechává se uložený na poště. Což mne doslova vytáčí. V tomhle bych poštu nehanila-zásilkový balík se doručují, když si o to zažádáš. Ale mne neskutečně vytáčí ta šílená částka poštovného.
|
|
Leňula, Andělka a Emilka |
|
(2.2.2011 13:34:27) Taky si myslím, že to bylo poštou ..... když jsi si objednávala u Neckermana, tak jsi s tou poštou měla počítat, pokud jsi s ní nesouhlasila, tak jsi neměla objednávat .... to je jednoduchý ...
a ano, pokud jsi na poštu zavolala, aby ti to doručily znovu, tak za to se platí, ale to už není vina Neckermana, ale pošty, nebo tvoje, že jsi si pro to nedošla sama ....
u nás je to tak, pokud tě nedostihnou doma a nechce se ti pro to jít, nebo zrovna nemůžeš, tak si zažádáš a oni ti ho doručí znova zadarmo, ale až druhej den ..... pokud tě opět nezastihnou doma a zažádáš si podruhý, tak už připlácíš ..... takhle to funguje u nás ....
|
|
|
|