Brigit |
|
(28.3.2011 14:01:18) Holky, nevíte někdo jestli se dá reklamovat nebo jinak vymáhat dárek, který měl být zdarma k objednávce přes e-shop? Děkuji
|
Maťa. |
|
(28.3.2011 14:36:35) Brigit, vymáhať alebo reklamovať niečo, čo mal byť ako dárek (tudíž na dobrovoľnosti poskytovateľa - viem si predstaviť, že má tieto veci ošetrené v obchodných podmienkach) - akosi nejde.
Samozrejme, faktom zostáva, že keď má uvedený dárek k objednávce a nedodá (može sa stať i omylom), tak vyjdem zákazníkovi vstříc a dárek dopošlu na svoje náklady. Pripomeň sa slušnou formou predajcovi, pokiaĺ je seriozny, dárek Ti pošle dodatočne a verím, že sa ešte aj omluví.
|
Brigit |
|
(28.3.2011 15:13:20) Děkuji Ptám se proto, že v internetovém obchodě pracuji a nechtě jsme jednomu zákazníkovi dáreček neposlali. No a on nám ted vyhrožuje a celou zásilku poslal zpět k reklamaci jako neúplnou No my jsme to nikde nenašli, jestli je to na reklamaci nebo jak postupovat. Vůbec se s ním nedá domluvit,omluvy nebere a řve po nás nevybíravě jak hrom
|
Xantipa. |
|
(28.3.2011 15:27:11) Když nechce slyšet omluvu, tak jednoduše pošle věc zpět a je to. Ostatně na to má právo.
|
|
maximin |
|
(28.3.2011 15:32:52) Brigit, co on teda vlastne chce? Chce zrusit objednavku nebo chce zapomenuty darek? Na oboje dvoje ma narok. Pokud darek nedostane, jedna se o klamavou reklamu.
|
Brigit |
|
(28.3.2011 15:36:22) poslal prý celou zásilku zpět k reklamaci. Samozřejmě,že se mu kolegyně za svoji chybu omluvila, ale jeho to prý nezajímá, on chce svůj dárek. Zásilku nemá kompletní, proto ji posílá zpět na reklamaci. Ale co máme vlastně reklamovat? To, co si objednal a zaplati, to dostal. Dáreček jsme mu samozřejmě chtěli hned doposlat, ale on nechce.
|
Xantipa. |
|
(28.3.2011 15:56:38) Brigit - já bych mu už neposlala nic, kromě peněz za to zboží, co zaplatil. Pokud chtěl dárek, měl zavolat, vy byste mu ho jistě na náklady firmy poslali. Co jiného pro něj dělat? To nemá smysl.
|
maximin |
|
(28.3.2011 16:01:39) Brigit, souhlasim, pokud veci poslal zpet a nechce uz nic slyset, vratit penize a poslat omluvu. Tecka.
|
Brigit |
|
(28.3.2011 16:04:12) jenže on nechce peníze vrátit, chce zásilku reklamovat, protože je neúplná. Takže nesjpíš prostě dobalíme ten dárek a pošleme obratem zase zpět. To se mu kolegyně snažila vysvětlit, že mu dárek samozřejmě dopošleme. No asi nepochopil :-(
|
maximin |
|
(28.3.2011 16:21:12) Brigit, jo takhle. No tak jo, poslat cele zpet i s darkem. Je na prd, ze si nenechal poslat jen darek hned. SKoda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|