Dari79 |
|
(18.3.2015 14:57:12) Nikdy se mi nesešlo tolik potíží v e-shopech, jako za poslední měsíc... Jsou snad nějaké skvrny na slunci?
Zásilka č. 1 - objednáno zboží "skladem" v neděli, potřebovala jsem ho doručit ve středu (velké, těžké, potřebovala jsem na provozovně chlapa) - ve středu volal, že to bude posílat. Já na to, no, to už ani neposílejte, zítra to nepotřebuju, chtěla jsem to dneska... Tak to pošlete až v pondělí (příští), aby to přišlo zas ve středu. Řekl, že samozřejmě. Za hodinu mi přišla smska z pošty, že převzali jsme zásilku a budeme to zítra doručovat.
Zásilka č. 2 - objednáno zboží "skladem", za 2 dny mi přišel mail, že zboží skladem není a že bude za 3-4 týdny. Objednávku jsem zrušila (je to běžné zboží, objednám jinde), doteď jim na těch webkách svítí, že to mají skladem.
Zásilka č. 3 - objednáno zboží na dobírku, s pánem jsem diskutovala, ať tam napíšou adresáta firmu a ne mě, protože to bude přebírat zaměstnanec na průkaz zmocněnce... Druhý den mi volá doručovatel, že má pro mě balíček, ale že je do vlastních rukou a tudíž to musím převzít já osobně (na to se průkaz zmocněnce nevztahuje).
Zásilka č. 4 - objednáno zboží na dobírku znovu s tím, že má být doručeno ve středu. V pondělí mi mailem potvrdili, že "vaše objednávka bude odeslána dnes odpoledne" - teď mi přišla sms z PPL, že převzali jsme a doručíme zítra mezi 11 a 12 hodinou.
Kurnik, jsem blázen já, nebo oni, nebo jsou skvrny na slunci? Proč mi někdo do očí řekne, že "pošleme tedy v pondělí" a za hodinu je to na poště? Proč mi píšou, ano máme skladem, pošleme dnes odpoledne, ve středu to tam 100% je a pak mi přijde smska ve středu odpoledne, že to právě odeslali? Proč mi zásilku na dobírku pošlou do vlastních rukou, když jsem mu výslovně řekla, že já to převzít nemůžu?
Taky se vám to stává?
|
Mortadela |
|
(18.3.2015 15:07:55) Stává. Minulý týden si kolegyně nechala něco poslat do práce, měla jsem jí to vyzvednout já. Proto jim tam k objednávce jasně napsala, aby nejprve napsali jméno firmy a pak teprve její jméno, abych to mohla převzít já na průkaz zmocněnce. Vyřešili to tak, že firmu vynechali úplně a napsali jenom její jméno. Jasně, že mi to na poště nechtěli dát.
|
|
vertigo |
|
(18.3.2015 15:08:14) Objednávala jsem si knížku z e-shopu a při vyplňování objednávky na mě "vyskočilo" okýnko, že nyní si mohu objednat navíc filmové DVD jen za 25Kč. Jelikož mě z nabízeného nic nezaujalo, klikla jsem na Dokončit objednávku. A jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že celková cena je včetně těch 25Kč za mnou neobjednané DVD Ale sleva na knížku byla tak výrazná, že mi to zato stálo i tak
|
|
Ornelka |
|
(18.3.2015 15:25:38) Tak přesně z těchto důvodů nejsem příznivcem objednávání přes e-shop.
Přesto dám také něco k lepšímu . Na internetu mě zaujala jedna cukrářka pečící krásné dorty a objnedala jsem si je u ní mailem. Na všem jsme se dohodli po mailu. A při vyzvedávání pak nastaly velké problémy, vše bylo jinak. Bylo to nepříjemné, ale dort byl nakonec chuťově velice dobrý, tak jsem se rozhodla ji dát ještě šanci a objednala jsem u ní i další dort . A opět při vyzvedávání problémy. Takže už nikdy více ! Raději opět začnu dorty objednávat v klasických kamenných cukrárnách, tam nikdy žádný problém nebyl.
|
hgfjdmh |
|
(18.3.2015 15:44:55) V cem muze nastat problem pri vyzvedavani predem domluveneho dortu?
|
hbf |
|
(18.3.2015 15:47:35) Napadá mě třeba nedodržení času, velikosti, barvy, motivu ...
|
Ornelka |
|
(18.3.2015 16:30:39) Ano, přesně toto VŠECHNO tam bylo.
|
Ornelka |
|
(18.3.2015 16:32:06) Dokonce i příchuť jiná, ale to to jsme přišli až po rozkrojení. Naštěstí byl i tak chuťově dobrý, takže jsem tu jinou příchuť už neřešila.
|
|
|
|
|
Carollyn |
|
(18.3.2015 15:47:56) No ještě že ti ten dort neposlala taky mailem ...
|
Ornelka |
|
(18.3.2015 16:26:36)
|
|
|
|
Rodinová |
|
(18.3.2015 15:47:14) Kupodivu zatim nestalo, asi me to jeste ceka. Ale ja si eshopy celkem obezretne vybiram.
|
|
susu. |
|
(18.3.2015 16:01:45) Objednala jsem si dražší zboží a přihodila jsen k němu samolepky za cca 15Kč. Zboží nebylo, ale ty samolepky mi poslali a samořejmě si přirazili asi stovku poštovného, že až mi budou posílat to dražší, tak už to bude bez něj. Ale mně to podle ceny došlo a zásilku jsem na poště nepřevzala, po telefonu jsme se domlouvali, ať to pošlou, až to bude komplet. Tu věc nemají a neposlali mi ji, už je to asi 2 roky.
|
Albar |
|
(18.3.2015 20:49:17) Já už většinou píšu, že chci pouze celou objednávku, jinak ji ruším.
|
|
|
Vítr z hor |
|
(18.3.2015 16:14:08) E-shopy dobry, ale posta katastrofa, resim furt. To by bylo na roman, ne na par radek na rodine. Treba se jim snazim vysvetlit, kde pracuju, a kde bydlim. A ze mi klidne muzou vsechno nosit do prace. Vrchol prisel nedavno - postacka zazvonila u nas doma a remeslnikovi vrazila dopis s pruhem - ktery patril do prace!
|
|
Edysha |
|
(18.3.2015 18:16:44) V sobotu jsem si objednavala z eshopu v Anglii boty a v ceskem eshopu kapani proti klistatum, vse skladem. Boty prisly v utery, kapani proti klistatum dorazi teprve zitra. A miluji potvrzujici maily z eshopu - vase objednavka zacala byt kompletovana; oznamujeme vam dokompletovani vasi objednavky o dalsim postupu vas budeme informovat apod.
|
|
Lefff |
|
(18.3.2015 19:42:00) Taky se přidám. Nedávno jsem objednávala zboží v jednom e-shopu. Už při objednávání jsem zjistila, že jde velmi pravděpodobně o poslední kus v té velikosti, protože to jednou objednat nešlo s tím, že je vyprodáno, za chvilku to zase ukazovalo, že je zboží skladem (Vypadalo to, že poslední kus, který byl k mání, někomu vypadl z nákupního košíku a jen proto jsem jej pak mohla objednat já.). Objednala jsem, dostala podklady pro platbu a zaplatila. Bohužel jsem příkaz zadala nesprávně. O 6 dní později jsem si všimla ve výpisu z banky, že se mi předešlý den peníze vrátily na účet. Polilo mě horko. Zboží jsem měla zaplatit přesně do týdne. Zavolala jsem na zákaznickou linku, sdělila, co jsem provedla. Že se jen chci ujistit, jestli mi nadále drží zboží v rezervaci a že zaplatím obratem. Pán mi sdělil, že bohužel, zboží je v e-shopu zcela vyprodáno. Argumentovala jsem, že mám objednávku a zboží by tedy mělo být v rezervaci. Odpověděl, že zboží už není a že mi sdělí, ve kterém z kamenných obchodů v okolí je případně dostupné (to si můžu zjistit na webu i sama). Dva pokusy nevyšly, nikde v okolí to nemají, takže je nám líto... A spojení se přerušilo. Něco do mě vjelo a zadala jsem platební příkaz znova s tím, že snad do druhého dne, do kdy mělo původně být zboží nejpozději zaplaceno, peníze dorazí. Jen co jsem to odeslala, pinkl mi e-mail se zprávou z e-shopu, že mé objednávce nemohou dostát, protože zboží je vyprodané. Zkusila jsem na stránkách jednu z méně vyhledávaných kamenných prodejen a ejhle - pár posledních kousků měli mít skladem. Hned jsem se tam rozjela a získala úplně poslední kus, který měli. O pár dní později k mému překvapení přišel mail, že moje objednávka z e-shopu bude mít zpoždění. A následně mail, že přepravce převzal mnou objednané zboží a brzy mi jej doručí. Takže tu teď mám zboží dvakrát.
|
|
Nika89 |
|
(18.3.2015 20:45:15) jednou jsem k Vánocům objednávala vesty z ovčí vlny, pro oba kluky, pro mě i manžela. ve shrnutí objednávky to bylo správně, ale přišli jenom vesty pro děti, na moje maily už nikdo nikdy neodpověděl, docela mě to mrzí doteď.
|
|
Albar |
|
(18.3.2015 20:46:56) Vloni jsem objednávala povlečení, dvoje, jedno nebylo skladem, tak jsem se domluvila, že si na něj počkám. Ještě jsem se ptala, jestli má polštář opravdu rozměr 90x70 cm. Ano, má. Tak jsem si tři týdny počkala, paní píše, že to jedno povlečení má, ale druhé už ne a nabízela mi jiné. To jsem nechtěla, tak poslala je to jedno (před tím se ještě třikrát ptala, jestli opravdu nechci náhradní, za to co není, nechtěla jsem, objednala jsem si ho mezi tím jinde). Tak mi přišlo jen to jedno a ke všemu rozměr polštáře 80x70cm, takže se to pěkně blbě oblíká. Kdyby to nebyl dárek na Vánoce, dcera ho moc chtěla, tak jsem jí to poslala zpátky
A ted´ jsem objednávala světla, měly být skladem, zaplacená jsou, k osobnímu odběru a za tři to neumí nachystat.
|
|
Girili |
|
(18.3.2015 21:10:29) Ja mam dobrou: Objednala jsem 8x baleni plenek Huggies po 82ks. Dorazilo 8 baliku po 186ks. Volala jsem tam, jak to vyresime, ze fakt neni v mych silach toto tahnout nekam na postu a posilat zpet (proto jsem si to ostatne nechala poslat domu) a doplacet takove mnozstvi plen jsem taky nechtela. Ocekavala jsem, ze si to nejakym zpusobem vyzvednou. Ale oni nad tim mavli rukou a nechali mi to. Jedna plenka me tak vysla neco pres korunu. No neber to! ;-)
|
|
Nessie a příšerky |
|
(18.3.2015 21:19:56) Historky nemám, asi mám spíš štěstí.
Ale můžu ti vysvětlit od č.2, protože mám eshop. On ten systém nefunguje sám automaticky. Stane se, že mám skladem pár kusů nebo jen jeden. Když si je během dne někdo objedná, to slovo skladem nezmizí, musíš je ručně odstranit. Mám to jako bokovku, přes den jsem v práci, takže nemůžu sedět celý den u pc a kontrolovat a aktualizovat, takže "skladem" nějakou dobu svítí, i když je prodáno.
To není omluva, vím, že zákazníka nezajímá, že je to jen vedlejšák. Je to jen vysvětlení
Mě zas baví, že když u něčeho napíšu, že jde o poslední kus/ 2kusy... lidi mi píšou a volají a dožadují se více kusů, protože je prý určitě máme a tímhle jen lákáme zákazníky. Fakt nemáme
|
Lída+2 |
|
(19.3.2015 9:12:04) Nessie, ale pokud si něco objednáš z Fleru, samo se to překlapne na nedostupné a je úplně jedno jestli dotyčný potvrdí zboží za 5minut nebo 20hodin......
....asi to mají líp udělaný.....
|
Pam-pela |
|
(19.3.2015 21:38:56) Lído, máme dvě kamenné prodejny a nemáme je elektronicky propojené s e-shopem. Zboží "skladem" na shopu překlikáváme opravdu ručně. Nejde to 100% uhlídat, uhlídat to umí pouze robot...ne člověk - nebo ne v tom obje,u zboží.
A Fler si bere velkou část prodejní ceny a má na starosti jen funkčnost stránek...takže ano, věřím, že se mu vyplatí do systému investovat, aby to fungovalo "ideálně".
|
|
|
|
NovákováM |
|
(19.3.2015 1:17:13) To jsi nasbírala v jednom čase.. toho hodně.
Já to mám za roky.
Ale jednu čerstvou, pořád se divil na Ali dodavatel, že nemá hodnocení. Zboží jsem zaplatila v listopadu, plánovala dárek k Vánocům... viselo to někde na České poště.. proč, to nevím. I jsem tam volala, z ciziny to trvá.... ble ble ble, v ČR to bylo počátkem prosince.
Včera oznámení o zásilce (malý balíček, měli ho dát do schránky). Dneska (vlastně včera) jsem vyzvedla na poště šály, co jsem chtěla dát klukům pod stromeček :-D
Jinak spíš jsem si naběhla.. či selhala místní pošta - skladovali mi tak dlouho olejomalby, až se obrázky ve vlhku zkroutily. Zásilka do ruky, odeslána druhý den po platbě, hledala jsem ji 4 týdny na poštách... byla na místní.
A jednou jsme objednali u ověřeného dodavatele věc za 20 tisíc a pošta předala balíček s třemi balíčky kafe. Manžel převzal, nevěděl, že čekám balík desetikilový. Náš balík se našel po třech týdnech na Slovensku. Ale také to měl být Vánoční dárek....
A úplně neveselá - eshop - ženská ruka - no, peníze jsem obdržela zpět, takže už nebudu negativit jeho pověst, ale trvalo to...
|
|
Lída+2 |
|
(19.3.2015 10:17:49) Před vánocema jsem si objednávala nějaké látky.....asi 10různých 3 mi přišli úplně jiné, naštěstí celkem dobrý tak jsem si je nechala, ale už tam neobjednám.
A co mě teda vytočilo bylo začátkem 1.prosince(ještě jsem si říkala mám dost času do 13.12.): Objednala jsem si devět šumivých kuliček a jedno mýdlo. Z těch devíti co jsem si objednala pět dobře, zbylé čtyři mají jiné aroma(a to jsem každému vybírala vůni), jedna z těch správně dodaných téměř rozpadlá. Mýdlo je v pořádku. A přišlo to po urgenci 12.12. U zboží „k dodání ihned“ trvalo 12 dní, přestože jsem zaplatila obratem už 1.12. Asi mám na tento druh podnikání jiný pohled, já bych si to ale nedovolila.
|
Líza |
|
(19.3.2015 10:21:30) Na začátku října jsem objednala těžko sehnatelnou cizojazyčnou knihu v jednom internetovém obchodě, měli tam lhůtu dodání 1-2 měsíce. Takže v lepším případě jsem s ní počítala na narozeniny dcery, v horším by dorazila do Vánoc. Kniha nedorazila vůbec, po uplynutí 2 měsíců jsem poslala mail, co je s mojí objednávkou. Odpověď byla beze slova omluvy za zdržení, nebo omluvy za to, že mi nedali vědět, co se děje, "stále čekáme na dotisk". Napsala jsem jim na to, že bych čekala, že o tom mě budou informovat sami a nebudu se muset dotazovat. Ta objednávka na jejich eshopu visí dodnes, zatím jsem ji nezrušila. Nadále se nic neděje, ani se neobtěžují mi dát třeba jednou za čtvrt roku vědět, jestli je nějakej posun. A na stránkách je ta kniha nadále uvedena s dodací lhůtou 1-2 měsíce....
Dost mě to mrzí, s tím obchodem jsem jinak dosud měla jen dobré zkušenosti.
|
Lída+2 |
|
(19.3.2015 12:38:12) No tak to je teda taky síla......
|
|
|
|
Modřinka |
|
(19.3.2015 20:13:39) Já mám opakovaně problém se záměnou fakturační a doručovací adresy. Máme chalupu, kterou v létě pronajímáme, tj. máme na ni vedené podnikání. Má jen číslo evidenční, nikoli popisné a to stejné číslo, ale popisné má dům starosty obce. Již několikrát se mi stalo, že přes důrazné upozornění v poznámce, adresu doručovací odesílatel ignoroval a dopravce si na navigaci zadal adresu a naše zboží vnucoval starostovi. Naposledy mi starosta volal, jestli má tu pračku zaplatit a nechat ji u nich, než tam přijedu .
|
|
|