Mapat |
|
(6.5.2015 8:01:03) Občas něco nakoupím na Aliexpress, vždy všechno v pořádku dorazilo, teď poprvé ne. Končila lhůta pro ochranu, tak jsem požádala prodejce o prodloužení, nechtěla jsem hned otevírat spor, jenže on lhůtu neprodloužil, ochranná doba uplynula a teď už nejde spor otevřít. Co můžu udělat? Samozřejmě jsem psala prodejci, ale žádná reakce. Nenapadlo by mne, že po uplynutí té lhůty už se nedá udělat vůbec nic, já blbec jsem nechtěla otvírat spor, že to prostě někde uvízlo na poště a teď mám smolíka? Na co je teda ta žádost o prodloužení, když je na vůli prodejce, jestli ji potvrdí a když ji nepotvrdí, tak je to vlastně v jeho prospěch?
|
Mapat |
|
(6.5.2015 9:17:00) LoraX - díky, člověk se bohužel chybama učí, a tady to zrovna nebyla položka za pět dolarů Nikdy jsem tracking number nekontrolovala, vždy všechno přišlo. To jsem si teda vybrala ponaučení u nejméně vhodné objednávky. Prodejce měl hodnocení kolem 99%, ale dnes jsem na něho koukla a zmizel, takže mám asi smolíka. Psala jsem si mezitím s asistentkou, budou to řešit, protože podací číslo prý bylo falešné, ale asi už s tím moc neudělají. Ach jo.
|
hgfjdmh |
|
(6.5.2015 22:06:00) Nojo, od toho tam ten spor je, penize by ti vratil primo aliexpres a s prodejcem bys nemusela nic resit.
|
|
|
|