PJana |
|
(18.10.2023 19:13:52) Dne 12. 10. dorazila zásilka do Prahy. Od té doby je každý pracovní den (13., 16., 17. a 18. 10.) doručována adresátovi vždy se stejným výsledkem Příprava zásilky k doručení - pokus o doručení neuskutečněn z technických důvodů na straně České pošty. Obsah zásilky syn nutně potřebuje pro svoji aktivitu, kterou se zabývá. Dnes jsem strávila celé odpoledne marnými pokusy dovolat se do depa a na infolinku. Jediné místo, kam jsem se dovolala, je pošta v našem obchodním centru, kam (předpokládám) by měla být zásilka doručená. Tam ale není. Poslala jsem mail na nějakou infolinku. Zatím žádná odpověď. Jsme ochotní si pro zásilku zajet na libovolné místo v Praze, jenom potřebuji vědět, kde vlastně zásilka momentálně je (resp. jestli je skutečně tam, kde píše sledování zásilky) a kdy ji můžeme vyzvednout. Popř. kdy bude balík skutečně doručený. Nemáte radu, zkušenost, jak získat potřebné informace. Nějaké tajné číslo na českou poštu, kde budu mluvit s člověkem.
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(18.10.2023 21:21:10) Na tom jejich trasovacím webu si můžete změnit místo doručení, ne? Není tam volba vyzvednout na depu?
|
PJana |
|
(18.10.2023 22:17:43) Díky za radu. Bohužel je to zásilka z EU a tam asi nejde doručení změnit. Navíc syn dostal od odesílatele jenom kód zásilky, přes který sleduje, co se děje. Sám žádné výzvy a upozornění nedostává.
|
Muumi |
|
(18.10.2023 23:12:12) https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/call-centrum
Já kdysi teda na infolince ČP mluvila s opravdovou živou osobou. Jsou to cca 2 roky. Teď už tam mají jenom automat?
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(18.10.2023 23:36:16) Mají tu plechovou hubu, ale mohlo by fungovat, když nezvolíš žádnou volbu, přepojí tě na operátora... Tak doporučuji to zkusit...
|
|
|
|
|
holkamodroočka |
|
(19.10.2023 1:30:42) Neschopnost pošty řeším často, ne vždy má odesílatel možnost poslat balík přes jinýho dopravce. Každopádně, zavolej tam. Operátor bude vědět jen to, co je v systému. Ale měli by tě přepojit a nebo dát číslo na depo. Tam už je hru s nimi lepší řeč. A u nás ty "technické" překážky značí, že nemají lidi. A když jsem zažádala o znovu doručení, tak mi operátorka řekla, že můj požadavek zadá do systému, ale nemůže mi říct, který den přesně to doručí.
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(19.10.2023 7:57:24) Zašla bych na tu poštu, kam to mělo být doručeno. A vyrazila to z nich. Podobný problém měla mamka, na poště jí řekli, že to je někde u řidiče a neví kde. Tak řekla, ať zavolaj vedoucí a že se nehne z pošty bez balíku. A najednou to šlo, zašli někam dozadu a vrátili se s balíčkem.
|
Ráchel, 3 děti |
|
(20.10.2023 10:44:17) jo to jsem taky takhle u nás vystála důlek. tvářili se, že to nemají a bla bla bla. Po cca 45 minutách to našli.
|
|
|
PJana |
|
(19.10.2023 9:23:45) Všem děkuji za užitečné podněty. Na call centru jsme už strávili několik hodin, ale k člověku jsme se nedostali. Dnes brzy ráno jsem se dovolala do depa. Zásilku jsou prý připravení prohlásit za ztracenou, protože neví, kde je. Na můj dotaz, jak se může ztratit zásilka velikosti 1x1x0,5 metru a váze 10 kg, trochu znejistěli a "když je to tak velké, tak se po tom ještě podíváme". Taky mi dali cenný telefon na reklamace, kde to samozřejmě nikdo nebere. Syn začal komunikovat s odesílatelem v Itálii. A začne projíždět internet, jestli tu jeho doručovanou naprosto specifickou věc vyrobenou na zakázku, která by se v ČR mohla hodit tak maximálně dvaceti lidem (a všichni se znají, tak jim asi taky napíše), nenabízí někdo k prodeji. Tj. za předpokladu, že ji pošta neztratila, ale někdo ji tam ukradl. Ale zase tak velký balík hned tak někdo neodnese.
|
kosatka2 |
|
(19.10.2023 9:27:55) Jestli je to něco specifického, dovedu si krádež představit Když byl jeden rodinný člen v zahraničí v předinternetové době, občas nám poslal nějaké obrázky či výstřižky - obálka rozlepené, obrázky fuč, dopis zůstal, s textem "na obrázku vidíte..."
Ale teda čekala bych, že devadesátky jsou už dávno za námi.
|
|
Muumi |
|
(19.10.2023 9:29:19) No, tak snad má odesílatel v Itálii dobré pojištění. Naznačíš nám, co to je za věc? Balík rezonančního dřeva z Alp? ;)
|
|
Monika |
|
(19.10.2023 10:09:32) Tipuju, že je to v nějaké velké haldě (co se nakupila kvůli nedostatku personálu), kterou se nikomu nechtělo přebírat. Jestli je to tak veliké, možná to fakt ještě najdou, když to teď vědí. Mně se toto jednou stalo, když jsem si nechala poslat balík Tchibo do obchodu, který mám při cestě z práce. Bylo to v začátku té služby a tohle byla evidentně pobočka, co se hodila hodně lidem, takže mi ukázali plnou místnost balíčků volně ložených, kde ten můj prostě nikdy nenašli ... Od té doby si to zase nechávám posílat DPD ...
|
|
luthienka |
|
(19.10.2023 10:32:05) Jo tak pošta Itálie - ČR je zakleta. Manžel je v Itálii zaměstnaný a co se pošle poštou, to se ztratí. Pracovní smlouvu mu posílali 3x. Good luck.
|
L+ 2m |
|
(19.10.2023 10:39:38) Zakletou Itálii potvrzuji. Dvakrát nám nedošel náhradní díl přímo z fabriky. Nechali jsme do třetice poslat poštou do Německa na regionální pobočku a tam ho vyzvedli osobně. Co vím, tak se oba ztracené balíky nikdy nenašly.
|
|
|
|
DaVinci |
|
(19.10.2023 13:13:06) Existuje poštovní ombudsman. https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman
nemá telefon a tvoji záležitost vyřídí nejpozději do 60 dnů
|
Sio |
|
(19.10.2023 16:16:11) Ano, do 60 dnů napíše, že se jménem české pošty omlouvá.
|
holkamodroočka |
|
(20.10.2023 17:17:38) A že děkují za cennou zpětnou vazbu 😀. Tyhle kecy mě vždycky rozčílí víc, než to, že tam mají obecně bordel.
|
|
|
|
PJana |
|
(22.10.2023 19:14:39) Ještě jednou všem děkuji za cenné rady. Všechno nakonec dopadlo dobře a syn mě považuje za čarodějnici. Poté co jsem se ve čtvrtek ráno dozvěděla, že zásilka je ztracená, a přežila jsem infarkt, kontaktoval syn odesílatele v Itálii. Odpoledne už jsem musela synovi oznámit, že je to možná ztracené. Asi za hodinu syn volal, že balík (nepoškozený, kompletní) přivezla pošta. Pravděpodobně depu pomohla moje informace o velikosti balíku. Moc děkuji paní v depu, že se tím začala zabývat. Kdybych se ale do depa nedovolala (což byl obrovský zázrak), tak jsme pravděpodobně zásilku nikdy nedostali. Ani nechci myslet na to, co se děje s malými zásilkami, které někam zapadnou. A nejhorší je, že člověk ani při maximální snaze nemá šanci problém řešit. Nikam se nedá dovolat, info linka nefunguje, nikdo nic neví. (A pro ty, které zajímal obsah balíku. Šlo o dvě na míru vyrobené závodní monoploutve.)
|
babi_ |
|
(22.10.2023 19:19:47) Díky za dobrou právu i odhalení obsahu zásilky, bylo to veeelmi napínavé
|
|
|
|