Zasoutěžte si s lékárnou Vitalpoint o balíček kosmetické péče pro nejmenší od Weledy.
LenkaMad | 56223 |
5.7.2024 23:31:25
Jistotu nemáš nikde, mi se zatoulala zásilka i přes Poštu i přes Zásilkovnu a trvalo několik týdnů než dorazila kam měla 🤔. PPL moc nevyužívám, tak nevím 🤔.
|
Červená malina | 114174 |
4.7.2024 20:28:56
No jo, to mi nedošlo (jsem na dovolené 😂). Tak snad by to stihli v úterý.
|
Lada2 | 130679 |
4.7.2024 16:39:48
červená malino zítra je svátek, tak je otázka, jestli to vyzvednou. Řekla bych , že to tam bude někdy v tu středu.
|
Červená malina | 114174 |
4.7.2024 15:15:35
Využívám obojí. Zasilkovna bude asi levnější. Obvykle to vyzvednou druhy den a další pracovní to doručí. Takže nespíš v pondělí.
|
vlad. | 38059 |
4.7.2024 12:47:49
Mám zkušenosti s posíláním přes Zásilkovnu a bez problémů.
|
Lenka Pražanda | 128023 |
4.7.2024 11:41:31
Chci poslat balík na tábor. Bohužel, vypadlo mi to z hlavy, měla jsem ho poslat už v pondělí Na poště mi řekli, že když ho pošlu dnes na velké pobočce expres, dorazí ve středu. Asi. Dnes to určitě nestihnu. Hodit ho do boxu Z nebo PPl bych stihla, ty jsou nonstop. Jak dlouho trvá doručení balíku s nimi? A co je lepší, jistější?
Díky. |
Vranice | 21600 |
8.5.2024 22:23:03
Kdysi měla pošta pravidlo, že ztracený balík reklamuje vždy odesílatel. Pokud to stále platí, poslala bych paní odkaz nebo kopii příslušného odstavce z VOP České pošty.
Obrň se trpělivostí a zkus si postup reklamace ověřit na zákaznické lince: https://www.ceskaposta.cz/pomoc-klientum1 Na té stránce píšou, že se dá balík reklamovat z aplikace Sledování zásilek, tak to zkus. |
vertigo | 92133 |
8.5.2024 21:21:06
Prodejkyně je sice z obliga, ale shrábla moje peníze, za které mi ale nedodala zboží.
|
vertigo | 92133 |
8.5.2024 21:19:44
Paní mi napsala, že ona udělala, co měla a že balík zašantročila Česká pošta a ať si to s ní pořeším sama. Prostě od toho dává úplně ruce pryč. Takže má moje peníze, ale já nemám svoje zboží. Ale to ji netrápí a řešit nic nemíní.
Celkem by mě zajímalo, jak je to právně, kdo má na co nárok, i když je to zbytečné, protože smluvně to nijak ošetřené nemáme. |
Vítr z hor | 100046 |
8.5.2024 10:02:18
Pro dopravce je zakaznikem ten, kdo objednal a zaplatil. Treba PPL dava ostentativne najevo, ze vuci prijemci nema zadnou odpovednost a bavit se s nim nebude. U nas obvykle funguje Ceska posta, protoze NAS POSTAK je sympatak s osobnim pristupem.
Prusvih jsou nekdy zasilky ze zahranici, protoze kdyz si dopravci prelevaji automaticky adresy, obcas neco zmizi v prekladu, nasazi se mezery, rozlamou se a zmizi radky - no a adresa je nesrozumitelna. Dopravce nekomunikuje, pouziva partner si zmeni cislo zasilky, no chutovka. Cekam balik z Amazonu, zbozi bylo v Plzni, v poradku vyskladneno. Jenze rumunsky dopravce preklopil adresu do nesmyslneho formatu, Amazon po nekolik infarktovych hodin hlasil, ze balik je v Bukuresti, a at si tam koukam zavolat a opravit adresu. Asi tam sedi brigadnik, ktery ty nesmysly kontroluje a opravuje, takze za par hodin se balik objevil v Zasilkovne a v adrese prebyva jen jedna jednicka… |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.