20.8.2009 10:05:26 Phoebe1
Špidla Data Processing, s. r. o.
V nějakém časopise jsme dostali CD s demo verzí hry od této firmy. Děti z ní byly nadšené a tak jsem se rozhodla objednat plnou verzi. Protože nemůžu platit přes internet kartou, zaplatila jsem prostřednictvím sms 99 Kč. Přišel mi instalační kód, ale po zadání kódu se mi objevuje jen hlášení - Po ověření správnosti kódu bude instalace dokončena.
To je vše. Dál se zkrátka nedostanu. Samozřejmě jsem to zkoušela několikrát, odinstalovat, naistalovat znovu, jestli jsem ten kód nezadala špatně.. Zadrhne se to na stejném bodě. Poslala jsem firmě dva maily - 10.8. (den, kdy jsem hru zaplatila) a 11.8. Nereagovali.
Třetí mail jsem poslala dnes, byla jsem už o dost důraznější, že považuji jejich jednání za nekorektní atd.
Nevím, co dělat dál.
Samozřejmě, že 99 Kč nejsou zas takové peníze, aby je člověk neoželel, ale štve mě to už z principu. Nevím, jestli tedy posílat doporučený dopis se stížností, nebo jak to řešit. Náklady se tím navýší a je mi jasné, že stejně mohou dál hrát roli mrtvého brouka.
Telefonický kontakt jsem na ně nenašla, jen adresu a mail.
Opravdu jsem už docela naštvaná. Mailová adresa jim určitě funguje, protože na přihlášení k odběru novinek reagovali okamžitě.
Co byste na mém místě dělaly (dělali) vy?
Odpovědět