19.8.2010 21:02:00 Žžena
Re: Provádění po Praze
A ještě jinak: samozřejmě že existují regulace služeb a prodeje státem či jinými institucemi... a to prakticky ve všech oblastech výdělečné činnosti. Já teda beru jako pozitivum, že úroveň služeb či zboží není jen mezi dodavatelem a zákazníkem, že zákazník, kterýmu se dostane služeb neodpovídajících, má pak z toho plynoucí svá práva. Má právo na to, že maso, co koupil u řezníka, je skladováno, dopravováno atd. za určitých hygienických standardů (jo, zlý stát to reguluje a zlá ČOIka buzeruje ubohé obchodníčky, od nichž by si plesnivé maso třeba někdo rád koupil); má právo na to, aby elektronika, kterou koupil, po dobu záruční lhůty fungovala, má právo na to, aby v restauraci, kam jde na oběd, byla čistá kuchyně (co se stát sere kuchařům do úklidu?), má právo na to, aby jeho prádlo bylo vyčištěno v čistírně, kde neběhají po podlaze krysy... Jakmile cokoli kupujem nebo využíváme služby, existují už určité normy, díky nimž s větší pravděpodobností obdržíme produkt skutečně odpovídající našim požadavkům, a pokud neodpovídá, máme právo se ohradit a ze zákona dostat co nám patří.
Tak proč by nemohlo být i nějak ošetřeno totéž u služeb průvodce?
Odpovědět